- Przelewy24 { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Portfel MasterPass, Karta płatnicza, Karta płatnicza, V.me, Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Banki Spółdzielcze, Santander - Przelew24, Credit Agricole, Deutsche Bank, E-SKOK, e-transfer Pocztowy24, eurobank, GetIn Bank, GetIn Bank, Idea Bank, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, ApplePay, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z CitiHandlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z Plus Bank, Płacę z Plus Bank, Płać z ING, Płać z ING, Podkarpacki BS, Przelew z BPH, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas Płacę z żółty online, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank, Getin Bank, BLIK, Google Pay, eBGŻ, Noble Pay, Open Pay, Płacę z IdeaBank, Płacę z IdeaBank, Nest Bank, P24now, Użyj przedpłaty }
Koszt systemowy:Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne:- Wydruk własny biletów
- opłata za pierwszy i każdy następny bilet 0,00 zł
Koszt operacyjny:- do ceny biletu zostanie doliczona opłata serwisowa nieprzekraczająca 5% wartości zamówienia. Szczegółowa wartość będzie podana w ostatnim kroku procesu zakupowego PRZED dokonaniem płatności.
Wpłat należy dokonywać po otrzymaniu maila potwierdzającego dokonanie rezerwacji! (Nie dotyczy płatności za pośrednictwem systemu Dotpay)
Nazwa sprzedawcyGJC Inter Media Sp. z o.oAdres :ul. Podbiałowa 1161-680 Poznań
Bilety ulgowe przysługują młodzieży uczącej się i studentów po okazaniu ważnej legitymacji.
Dzieci do lat 3 - wstęp bezpłatny.
Bilet rodzinny dla minimalnie 3 osób w tym jedno dziecko.
Bilet Grupowy - dla wszystkich osób z grup zorganizowanych liczących powyżej 10 osób (cena od osoby).
"MusicDays" to idealna platforma do pozyskania szerokiego spektrum informacji o rynku instrumentów muzycznych, akcesoriów, a także usług i koncepcji tworzenia muzyki. Organizatorzy koncertów, seminaria, sklepy, organizatorzy imprez i ostateczni użytkownicy mogą wzbogacić się o gamę najnowszych instrumentów, sprzętów i urządzeń oraz tworzyć szereg relacji pomiędzy dystrybutorami i klientami - nie tylko regionalnie, ale i w obrębie całego kraju. Dzięki naszej koncepcji uda się dotrzeć zarówno do detalistów czy pasjonatów, jak i do firm, chcących utrzymać relacje klient - dostawca.
Kontakty biznesowe
Podczas targów można utrwalić istniejące kontakty biznesowe, a także nawiązywać nowe relacje z kolejnymi dostawcami. Wielokierunkowość targów umożliwia wystawcom dotarcie do wszystkich kanałów dystrybucji w całej branży muzycznej. Dodatkowo, wystawcy biorący udział w przedsięwzięciu mają niebywałą okazję do oceny swojej pozycji na tle konkurencji.
Poznanie rynku
Na targach można znaleźć najnowsze sprzęty oraz pomysły prezentowane przez dostawców. Dla muzyków i nauczycieli targi stanowią zatem bezkonkurencyjną możliwość przetestowania nowych produktów. Od instrumentów klasycznych, akustycznych, gitar elektrycznych, basów, instrumentów dętych, perkusji, instrumentów klawiszowych, do urządzeń elektronicznych, sprzętu do obsługi scen, oświetlenia; we wszystkich gatunkach muzycznych - od jazz po pop - targi wprowadzą nas w magiczny świat muzyki.
Cała branża w jednym miejscu
Targi MusicDays to jedyna taka impreza w Polsce, podczas której spotkają się przedstawiciele całej branży muzycznej by zaprezentować swoją ofertę. Wydarzenie to będzie miało formułę B2B (pierwszy dzień kierowany jest wyłącznie dla profesjonalistów z branży) oraz B2C (drugiego dnia targi będą mogli odwiedzić wszyscy zainteresowani branżą muzyczną). Jest to więc doskonała okazja dla producentów, dystrybutorów i importerów z tej branży do wymiany doświadczeń i zbudowania trwałych, efektywnych relacji biznesowych, a dla wszystkich pasjonatów do poznania flagowych produktów oraz pre-testingu najnowszych muzycznych sprzętów.