- Przelewy24 { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Portfel MasterPass, Karta płatnicza, Karta płatnicza, V.me, Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Banki Spółdzielcze, Santander - Przelew24, Credit Agricole, Deutsche Bank, E-SKOK, e-transfer Pocztowy24, eurobank, GetIn Bank, GetIn Bank, Idea Bank, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, ApplePay, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z CitiHandlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z Plus Bank, Płacę z Plus Bank, Płać z ING, Płać z ING, Podkarpacki BS, Przelew z BPH, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas Płacę z żółty online, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank, Getin Bank, BLIK, Google Pay, eBGŻ, Noble Pay, Open Pay, Płacę z IdeaBank, Płacę z IdeaBank, Nest Bank, P24now, Użyj przedpłaty }
Koszt systemowy:Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne:- Wydruk własny biletów
- opłata za pierwszy bilet 2,00 zł
opłata za drugi bilet 2,00 zł
opłata za trzeci bilet 1,00 zł
opłata za czwarty i każdy następny bilet 0,00 zł
Już nieaktywne opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne- Przesyłka kurierska krajowa 22,95 zł
- bez opłat dodatkowych za ilość biletów
- Bilet kolekcjonerski wysyłany w pierwszej kolejności (!) + dostawa kurierem (każdy bilet 8 pln + dostawa 22,95 pln) 22,95 zł
- za każdy bilet kolekcjonerski opłata 5,00 zł
Koszt operacyjny:- do ceny biletu zostanie doliczona opłata serwisowa nieprzekraczająca 5% wartości zamówienia. Szczegółowa wartość będzie podana w ostatnim kroku procesu zakupowego PRZED dokonaniem płatności.
Instrukcja przygotowania biletu do wejścia na stadionBilet należy wydrukować w formacie A4.
Bilet musi zostać następnie złożony na cztery równe części zgodnie z poniższą grafiką instruktażową.
Bilety do wydruku własnego NIE BĘDĄ wysyłane na skrzynkę e-mail !!!
Dowód wpłaty, faktura, faktura proforma oraz potwierdzenie zamówienia NIE SĄ częścią biletu i NIE UPRAWNIAJĄ do wejścia na stadion.
Samodzielnie wydrukowane bilety są pełnowartościowymi biletami i uprawniają do wejścia na imprezę.
Inne bilety nie będą wysłane, a wydrukowanych NIGDZIE się nie wymienia.
Bilety drukuje się wchodząc w 'Moje konto' -> 'zamówienia' i 'szczegóły' rezerwacji z której ma być drukowany bilet.Tam będzie przycisk do drukowania biletów.
Cała kartka jest biletem.
Nie ma znaczenia czy wydruk jest kolorowy czy czarno-biały.
Proszę sprawdzić czy jest na nich wydrukowany kod kreskowy.
Bilet bez kodu kreskowego NIE uprawnia do wejścia na imprezę.
NIE WOLNO zaginać biletu na kodzie kreskowym ani wycinać jego elementów.
Bilet należy wydrukować w formacie A4.
Bilet musi zostać następnie złożony na cztery równe części zgodnie z poniższą grafiką instruktażową.
Bilety do wydruku własnego NIE BĘDĄ wysyłane na skrzynkę e-mail !!!
Dowód wpłaty, faktura, faktura proforma oraz potwierdzenie zamówienia NIE SĄ częścią biletu i NIE UPRAWNIAJĄ do wejścia na stadion.
Samodzielnie wydrukowane bilety są pełnowartościowymi biletami i uprawniają do wejścia na imprezę.
Inne bilety nie będą wysłane, a wydrukowanych NIGDZIE się nie wymienia.
Bilety drukuje się wchodząc w 'Moje konto' -> 'zamówienia' i 'szczegóły' rezerwacji z której ma być drukowany bilet.
Tam będzie przycisk do drukowania biletów.
Cała kartka jest biletem.
Nie ma znaczenia czy wydruk jest kolorowy czy czarno-biały.
Proszę sprawdzić czy jest na nich wydrukowany kod kreskowy.
Bilet bez kodu kreskowego NIE uprawnia do wejścia na imprezę.
NIE WOLNO zaginać biletu na kodzie kreskowym ani wycinać jego elementów.
|
Nazwa sprzedawcyPolski Związek Piłki NożnejAdres :ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 702-366 Warszawa
Osoby z niepełnosprawnością ruchową na wózkach inwalidzkich
1. Jeśli użytkownik nie jest zarejestrowany w systemie www.KupBilet.pl, powinien zarejestrować się, wchodząc na stronę www.KupBilet.pl i kliknąć „Zarejestruj się”.
2. Po rejestracji w systemie, należy wysłać zgłoszenie na adres niepelnosprawni@kupbilet.pl. Zgłoszenie musi zawierać:
- login z systemu www.KupBilet.pl;
- skan orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (świadczące o fakcie poruszania się na wózku inwalidzkim).
3. Na podstawie przesłanych informacji operator systemu nadaje użytkownikowi uprawnienie do zakupu biletu na sektory/miejsca przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. Fakt nadania uprawnienia będzie widoczny po zalogowaniu się w systemie – w menu „Moje konto” pojawi się znak graficzny: osoba na wózku inwalidzkim.
5. Po nadaniu uprawnień, użytkownik ma dostęp do zakupu biletu w sektorach/miejscach oznaczonych na planie stadionu kolorem wg. cennika, przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Użytkownik może teraz wykonać rezerwację w sektorze dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
7. Aby zarezerwować miejsca dla osoby poruszającej się na wózku oraz opiekuna należy:
a) KLIKNĄĆ W JEDEN Z SEKTORÓW DLA OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH (kolor wg. cennika),
b) po wejściu w dany sektor wybrać DWA miejsca. Obydwa muszą mieć ten sam numer w tym jeden ze znakiem "-" minus (np. 5 i -5),
c) po wybraniu miejsc należy przejść do koszyka klikając "zamów" a w koszyku należy wybrać pakiet cenowy: "Opiekun+niepełnosprawny"
8. Przebieg samego procesu kupna biletu (rezerwacja i płatność) jest taki sam jak w przypadku innych biletów.
Osoby, które są zalogowane w systemie www.KupBilet.pl i które już kupowały bilety na sektory/miejsca przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na mecze w 2013 roku nie muszą powtórnie wysyłać zgłoszeń. Ikona informująca o możliwości nabycia biletów na sektorach przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich pojawi się na ich kontach w systemie www.KupBilet.pl automatycznie oraz zostaną poinformowane o tym fakcie mailowo.
OBCOKRAJOWIEC
Chęć zakupu biletów dla obcokrajowców, nieposiadających polskiego numeru PESEL należy zgłaszać na e-mail obcokrajowcy@kupbilet.pl wraz ze skanem lub czytelnym zdjęciem paszportu albo innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz narodowość.
Proszę podać także login, z którego będą kupowane bilety.
Trzeba wpisać dane takich osób (tylko Imię i Nazwisko) w 'Moje konto -> przyjaciele'
Foreigners who are not in possession of PESEL number are kindly asked to contact us via the following email:
obcokrajowcy@kupbilet.pl. The email should contain, in attachment, a high-quality scan of passport/ID card confirming nationaly. The login of the user who will carry out the purchases is also required. This user should insert personal data of all other fans (only Name and Surname) in 'My account -> Friends'. In case of any further doubt, please, contact us and we will look to help you as soon as we can.
Lista przedmiotów zabronionych do pobrania znajduje się
TUTAJInformacja odnośnie zakupu biletu rodzinnego.
Każdy siedzi na swoim miejscu. Trzeba zakupić bilety dla każdej osoby również dla każdego dziecka (1 osoba = 1 bilet).
Nie ma możliwości zakupu tylko 1 biletu dla osoby dorosłej i dziecka.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w menu POMOC
Aktualnie nie jest wymagane posiadanie Karty Kibica.
Maksymalna ilość biletów przypadająca na login wynosi %%MaxLimit.
Bilety nie są dostępne w punktach sprzedaży ani PZPN nie prowadzi sprzedaży biletów w dniu meczu!
NOWOŚĆ na tegoroczne mecze Reprezentacji Polski - marcowe Polska - Serbia oraz Polska - Finlandia i zaplanowane w czerwcu Polska - Holandia oraz Polska - Litwa!
Zbierz całą kolekcję biletów z meczów Reprezentacji Polski - wybierz przy zamówieniu
BILET KOLEKCJONERSKI - specjalny bilet na mecz właśnie dla Ciebie, wysokiej jakości pamiątka na wiele lat!
Informujemy, że jest możliwe dokonanie odpłatnej zmiany danych osobowych na biletach - opcja ta dotyczy wyłącznie biletów niewydrukowanych przed dokonaniem takiej zmiany (posiadających status "Zapłacone", który nie zmienił się jeszcze w kolejny status realizacji zamówienia). Opłata za zmianę danych na jednym bilecie wynosi 50,00 zł.
Opcja umożliwiająca dokonanie takiej zmiany jest obecnie dostępna.
Jak dokonać zmiany?
Zaloguj się na swoje konto w KupBilet.pl. Następnie w dziale MOJE KONTO -> ZAMÓWIENIA, gdy klikniesz na zamówienie w którym posiadasz bilety do zmiany danych, wybierz z dolnego menu "Odpłatna zmiana danych osobowych na bilecie" i postępuj zgodnie z instrukcjami. Pamiętaj, że zmiana danych możliwa jest tylko dla niewydrukowanych biletów, zmiana danych jest zatwierdzona po zrealizowaniu płatności oraz zmiana danych może być tylko na osoby o odpowiednim profilu np. zmiana biletu dla dziecka tylko na bilet dla dziecka itd.