- Przelewy24 { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Portfel MasterPass, Karta płatnicza, Karta płatnicza, V.me, Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Banki Spółdzielcze, Santander - Przelew24, Credit Agricole, Deutsche Bank, E-SKOK, e-transfer Pocztowy24, eurobank, GetIn Bank, GetIn Bank, Idea Bank, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, ApplePay, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z CitiHandlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z Plus Bank, Płacę z Plus Bank, Płać z ING, Płać z ING, Podkarpacki BS, Przelew z BPH, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas Płacę z żółty online, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank, Getin Bank, BLIK, Google Pay, eBGŻ, Noble Pay, Open Pay, Płacę z IdeaBank, Płacę z IdeaBank, Nest Bank, P24now, Użyj przedpłaty }
Koszt systemowy:Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne:- Wydruk własny biletów
- opłata za pierwszy bilet 2,00 zł
opłata za drugi bilet 1,00 zł
opłata za trzeci i każdy następny bilet 0,00 zł
Koszt operacyjny:- do ceny biletu zostanie doliczona opłata serwisowa nieprzekraczająca 5% wartości zamówienia. Szczegółowa wartość będzie podana w ostatnim kroku procesu zakupowego PRZED dokonaniem płatności.
Nazwa sprzedawcyGROWZONE NV SP. Z O.O.Adres :ul. Budowlanych 16443-100 Tychy
Warsztaty: "Jak zbudować i komunikować spójną markę na Linkedin?"
Na rynku szkoleniowym jest sporo teoretyków, nie brakuje także praktyków, którzy mówią "Rób jak ja to osiągniesz sukces!" Problemem jest tylko to, że ci pierwsi mają wiedzę mało praktyczną a ci ostatni… no cóż jesteś jedyną w swoim rodzaju osobą i to co się sprawdza w moim przypadku nie musi się sprawdzić w Twoim.
A gdyby tak połączyć w jednym szkoleniu wiedzę i doświadczenie i to zarówno ekspertów specjalizujących się w marketingu jak i sprzedaży w B2B? Co więcej uczestnicy naszych warsztatów realizują je w czasie rzeczywistym obserwując zaskakujące wyniki jeszcze w trakcie trwania spotkania.
Jeśli do tego dodamy możliwość spotkania na kolacji co najmniej 50 właścicieli średnich i dużych firm zastanawiamy się czy nie podnieść ceny naszych warsztatów.
Na takie właśnie warsztaty, prawdopodobnie jedyne w tym roku - prowadzone przez Piotra Mrzygłoda i Marcina Kota zapraszamy Cię 21.09.2021 r.
Plan warsztatów
Budowanie marki w oparciu o archetypy C.G. Junga – Piotr Mrzygłód
9:00 – 9:15 Wstęp i zasady współpracy na warsztatach
9:15 – 10:00 Poznaj 12 archetypów C.G. Junga wykorzystywanych do budowania spójnej marki
10:15 – 11:00 Definiujemy archetyp swojej marki
11:15 – 12:30 Tworzymy treści na Linkedin zgodne z archetypem marki
12:30- 14:00 Lunch
LinkedIn w sprzedaży – Sprzedaż w LinkedIn – Marcin Kot
14:00 – 14:30 Rodzaje kont na Linkedin i zasadność ich wykorzystania.
14:45 – 15:00 Jak mechanizmy platformy i wykorzystać na swoją korzyść.
15:15 – 16:00 Ćwiczenia z działań typu „social selling„.
16:15 – 17:00 Poznaj największą tajemnicę skuteczności działań sprzedażowych B2B w socialach.
Szczegóły warsztatów
Data: 21.09.2021 godz. 9:00 – 17:00
Miejsce: Park Inn by Radisson Katowice ul. Bytkowska 1a, 40-147 Katowice
Cena:
Early Bird ważna do 30.08.2021 – 1107 zł
Szkolenie wraz z lunchem – 1228,77 zł