Pomoc

Jak można się skontaktować z obsługą systemu?
Obecnie są dwie metody nawiązania kontaktu:

NIE NALEŻY kierować pytań mailowo, odpowiadając na maila wysłanego do Państwa z systemu KupBilet.pl skrzynki te służą jedynie do wysyłania informacji i nie są monitorowane. NIE SŁUŻĄ do kontaktu z obsługą portalu.

UWAGA: Kontakt przez portale społecznościowe m. in. Facebook nie jest oficjalną formą kontaktu z KupBilet.pl! Są to profile fan page, gdzie prowadzące osoby m. in. nie mają wglądu w zamówienia klientów i nie są w stanie odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania. Zalecamy kontakt poprzez elektronicznego konsultanta.
Jak długo czeka się na odpowiedź na zadane pytania?
Czas oczekiwania na odpowiedź zależy od ilości zapytań zgłaszanych przez użytkowników w danym czasie. Zazwyczaj staramy się odpowiedzieć w czasie do 24 godzin, jednak może się zdarzyć, że czas ten może się wydłużyć. Dlatego prosimy o niezadawanie wielokrotnie tych samych pytań i spokojne oczekiwanie na odpowiedź. Warto też przejrzeć wcześniej menu POMOC, gdyż tam może znajdować się poszukiwana informacja.
Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest TICKETING SYSTEM Sp. z o.o.
z siedzibą w Bytomiu przy ul. Bernardyńskiej 1, KRS 0000402436, NIP 6263006457, REGON 242784072.

COPYRIGHT 2011-2020. Znaki towarowe TickEventum, KupBilet.pl i EprintON są zarządzane przez FINCERTO Sp. z o.o. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł;
KRS nr 0000159398 (Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach);