- Przelewy24 { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Portfel MasterPass, Karta płatnicza, Karta płatnicza, V.me, Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Banki Spółdzielcze, Santander - Przelew24, Credit Agricole, Deutsche Bank, E-SKOK, e-transfer Pocztowy24, eurobank, GetIn Bank, GetIn Bank, Idea Bank, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, ApplePay, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z CitiHandlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z Plus Bank, Płacę z Plus Bank, Płać z ING, Płać z ING, Podkarpacki BS, Przelew z BPH, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas Płacę z żółty online, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank, Getin Bank, BLIK, Google Pay, eBGŻ, Noble Pay, Open Pay, Płacę z IdeaBank, Płacę z IdeaBank, Nest Bank, P24now, Użyj przedpłaty }
- DotPay { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Karta płatnicza, Karta płatnicza, Karta płatnicza, Visa SRC, Google Pay, Portfel MasterPass, V.me by Visa, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, Credit Agricole, Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC, Płacę z Inteligo, MultiTransfer (MultiBank), Santander-Przelew24, Bank Pekao S.A. - Pekao24, Płacę z iPKO, Płać z ING, Bank Millennium, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, Płacę z Citi Handlowy, MeritumBank Przelew, Pay Way Toyota Bank, Bank Ochrony Środowiska, eurobank, Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe, PeoPay Bank Pekao S.A., Płacę z PBS Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Pocztowy24 Bank Pocztowy S.A., Płacę z iKO, Płacę z Idea Bank, BLIK, Płacę z Orange, Banki Spółdzielcze, Płacę z Plus Bank, Getin Bank PBL, Idea Cloud, To pay with Nordea }
Koszt systemowy:Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne:- Wydruk własny biletów
- opłata za pierwszy bilet 2,00 zł
opłata za drugi bilet 2,00 zł
opłata za trzeci bilet 1,00 zł
opłata za czwarty i każdy następny bilet 0,00 zł
Już nieaktywne opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne- Przesyłka kurierska krajowa 22,95 zł
- bez opłat dodatkowych za ilość biletów
Nazwa sprzedawcyPolski Związek Piłki NożnejAdres :ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 702-366 Warszawa
Osoby z niepełnosprawnością ruchową na wózkach inwalidzkich
1. Jeśli użytkownik nie jest zarejestrowany w systemie www.KupBilet.pl, powinien zarejestrować się, wchodząc na stronę www.KupBilet.pl i kliknąć „Zarejestruj się”.
2. Po rejestracji w systemie, należy wysłać zgłoszenie na adres niepelnosprawni@kupbilet.pl. Zgłoszenie musi zawierać:
- login z systemu www.KupBilet.pl;
- skan orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (świadczące o fakcie poruszania się na wózku inwalidzkim).
3. Na podstawie przesłanych informacji operator systemu nadaje użytkownikowi uprawnienie do zakupu biletu na sektory/miejsca przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
4. Fakt nadania uprawnienia będzie widoczny po zalogowaniu się w systemie – w menu „Moje konto” pojawi się znak graficzny: osoba na wózku inwalidzkim.
5. Po nadaniu uprawnień, użytkownik ma dostęp do zakupu biletu w sektorach/miejscach oznaczonych na planie stadionu kolorem wg. cennika, przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
6. Użytkownik może teraz wykonać rezerwację w sektorze dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
7. Aby zarezerwować miejsca dla osoby poruszającej się na wózku oraz opiekuna należy:
a) KLIKNĄĆ W JEDEN Z SEKTORÓW DLA OSÓB PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH (kolor wg. cennika),
b) po wejściu w dany sektor wybrać DWA miejsca. Obydwa muszą mieć ten sam numer w tym jeden ze znakiem "-" minus (np. 5 i -5),
c) po wybraniu miejsc należy przejść do koszyka klikając "zamów" a w koszyku należy wybrać pakiet cenowy: "Opiekun+niepełnosprawny"
8. Przebieg samego procesu kupna biletu (rezerwacja i płatność) jest taki sam jak w przypadku innych biletów.
Osoby, które są zalogowane w systemie www.KupBilet.pl i które już kupowały bilety na sektory/miejsca przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na mecze w 2013 roku nie muszą powtórnie wysyłać zgłoszeń. Ikona informująca o możliwości nabycia biletów na sektorach przeznaczonych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich pojawi się na ich kontach w systemie www.KupBilet.pl automatycznie oraz zostaną poinformowane o tym fakcie mailowo.
OBCOKRAJOWIEC
Chęć zakupu biletów dla obcokrajowców, nieposiadających polskiego numeru PESEL należy zgłaszać na e-mail obcokrajowcy@kupbilet.pl wraz ze skanem lub czytelnym zdjęciem paszportu albo innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz narodowość.
Proszę podać także login, z którego będą kupowane bilety.
Trzeba wpisać dane takich osób (tylko Imię i Nazwisko) w 'Moje konto -> przyjaciele'
Foreigners who are not in the possession of the PESEL number must have their identity checked in the process that requires the user to send us via the email: documents@kupbilet.pl the following:
a. High-quality scan of passport/ID card confirming nationality for each person for whom you want to buy a ticket.
b. Login of the user who will carry out the transaction.
The personal data of all other fans (only Name and Surname) should be added to the account in 'My account -> Friends'. When we verify the identity of each person, you will receive an email with the information how to carry on with the purchase.
Lista przedmiotów zabronionych do pobrania znajduje się
TUTAJOtwarcie bram o godz. 14:00
10.00-14.00 Finał Turnieju "Z podwórka na stadion o puchar Tymbarka"
Finał Pucharu Polski 16:00
Bilety będą wysyłane oraz będą dostępne do wydrukowania po 19.04.2017 r.
Maksymalna ilość biletów przypadająca na login wynosi %%MaxLimit.
Bilety nie są dostępne w punktach sprzedaży ani PZPN nie prowadzi sprzedaży biletów w dniu meczu!
Informujemy, że jest możliwe dokonanie odpłatnej zmiany danych osobowych na biletach - opcja ta dotyczy wyłącznie biletów niewydrukowanych przed dokonaniem takiej zmiany. Opłata za zmianę danych na jednym bilecie wynosi 30,00 zł
Jak dokonać zmiany?
Zaloguj się na swoje konto w KupBilet.pl. Następnie w dziale MOJE KONTO > ZAMÓWIENIA, gdy klikniesz na zamówienie w którym posiadasz bilety do zmiany danych, wybierz z dolnego menu "Odpłatna zmiana danych osobowych na bilecie" i postępuj zgodnie z instrukcjami. Pamiętaj, że zmiana danych możliwa jest tylko dla niewydrukowanych biletów, zmiana danych jest zatwierdzona po zrealizowaniu płatności oraz zmiana danych może być tylko na osoby o odpowiednim profilu np. zmiana biletu dla dziecka tylko na bilet dla dziecka itd.