Ważne informacje
 { Kanały płatności dostępne w tym momencie: Portfel MasterPass, Karta płatnicza, Karta płatnicza, V.me, Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Banki Spółdzielcze, Santander - Przelew24, Credit Agricole, Deutsche Bank, E-SKOK, e-transfer Pocztowy24, eurobank, GetIn Bank, GetIn Bank, Idea Bank, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, mBank - mTransfer, ApplePay, MeritumBank Przelew, MultiTransfer, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z CitiHandlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z iPKO (PKO BP), Płacę z Plus Bank, Płacę z Plus Bank, Płać z ING, Płać z ING, Podkarpacki BS, Przelew z BPH, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas Płacę z żółty online, T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank, Getin Bank, BLIK, Google Pay, eBGŻ, Noble Pay, Open Pay, Płacę z IdeaBank, Płacę z IdeaBank, Nest Bank, P24now, Użyj przedpłaty }

  • każda sztuka 0,00 zł
- Wydruk własny biletów
  • opłata za pierwszy bilet 2,00 zł
    opłata za drugi bilet 2,00 zł
    opłata za trzeci bilet 1,00 zł
    opłata za czwarty i każdy następny bilet 0,00 zł
  • do ceny biletu zostanie doliczona opłata serwisowa nieprzekraczająca 5% wartości zamówienia. Szczegółowa wartość będzie podana w ostatnim kroku procesu zakupowego PRZED dokonaniem płatności.
Record Sound Technika Estradowa Aleksander Borońul. Przejazdowa 6943-100 Tychy

    Przy zakupie biletu za 49 zł należy okazać Kartę Mieszkańca i dokument potwierdzający własność karty.

    Spektakularny koncert i widowisko z udziałem znanych zespołów Polskiej sceny rockowej: LUXTORPEDA / HOLYGUNS / Michał Stawiński OBERSCHLESIEN 

    w ramach kampanii prospołecznej #SięgnijpoMoc. Niewątpliwą atrakcją tego wydarzenia są elementy pirotechniki, scenografii oraz inne elementy wizualne.

    #Sięgnij poMoc to kampania społeczna, której pomysłodawcą jest grupa Holyguns, zaś oficjalny patronat nad wspólną inicjatywą objęła Śląska Fundacja Błękitny Krzyż. Głównym elementem kampanii jest Trasa koncertowa, zaplanowana na 2021 rok.  Do udziału w wydarzeniach zaproszono gości m.in legendarnych wykonawców Polskiej sceny rockowej. Podczas koncertów zaplanowane są projekcje krótkich spotów tematycznych oraz łączonych wizualizacji z muzyką.  Pojawią się również wypowiedzi mniej i bardziej znanych osobowości którzy doświadczyli czy zetknęli się w przeszłości z podobnymi problemami. Kampania #SięgnijpoMoc poprzez jasny przekaz i komunikację ma posłużyć jako pomoc w rozwiązaniu podobnych problemów, osobom które znalazły się w trudnej sytuacji.

    Trasa planowo, koncertami obejmie duże miasta Polski w tym m.in. Warszawę, Kraków, Pszczyna, Bielsko - Biała, Gliwice, Łódź, Poznań, Wrocław, Białystok, Olsztyn, Gdańsk.
     

    Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej zagrożeń związanych ze zdrowiem psychicznym, zwłaszcza w sferze uzależnień i problemów z niego wynikających. Mimo wieloletnich prób zmiany tego stanu, poziom wiedzy społeczeństwa na temat jest nadal niewielki. Chcemy dołożyć naszą cegiełkę do zmiany postrzeganie osób uzależnionych jako osób z marginesu społecznego.
    Problem dotyczy osób w różnym wieku, o różnym statusie społecznym czy wykształceniu. Co więcej, uzależnienie jednego członka rodziny ma wpływ na pozostałych i przekłada się na stan ich zdrowia psychicznego, a także późniejszych pokoleń. Czyli wpływa na społeczeństwo. Zależy nam na dotarciu z wiedzą, że uzależnienie oraz inne zaburzenia wynikające z życia w rodzinie z takim problemem można leczyć.
    Co więcej, chcemy przebić się z informacją, że tej chorobie można zapobiegać. Ale też, że tak choroba może dotknąć każdego. 

     

    Kampania ma na celu pokazać odbiorcom prawidłowość, z którą wielu będzie mogło się utożsamić lub zrozumieć jej działanie. Z jednej strony mamy samotność, brak umiejętności radzenia sobie z uczuciami (często nieprzyjemnymi), przewlekłym stresem, lękiem przed życiem czy ludźmi, brak możliwości życia zgodnie ze swoim potencjałem. Jako „lekarstwo” na ten stan często wybierane są narkotyki
    czy alkohol. Jednak po drugiej stronie jest świadomość i akceptację siebie, swoich uczuć, potrzeb, pozwolenie na wyrażanie siebie, komunikację z innymi. I to jest prawdziwe remedium. Jednak nie ma do niego drogi na skróty. Chcemy pokazać tę drogę i do niej zainspirować, opierając się o historie ludzi, którzy sami ją przeszli i mają odwagę mówić o niej innym.  Za pomocą kampanii, chcemy upowszechnić wiedzę gdzie można szukać profesjonalnej pomocy, jak można zapobiegać rozwojowi choroby. 

     

    Chcemy przyczynić się do zmiany postrzegania korzystania ze wsparcia jako okazywania słabości, a raczej wskazać, że jest to przejaw odpowiedzialności za zdrowie i życie. Zycie swoje i swoich bliskich. Zależy nam na normalizowaniu wyboru zabawy, życia bez alkoholu czy narkotyków – nadal taki wybór budzi zdziwienie, jeśli nie wykluczenie danej osoby. Również chcemy promować zrównoważony, trzeźwy styl życia – nastawiony na rozwój osobisty, dbanie o swoje potrzeby, szukanie kreatywnych rozwiązań, budowanie relacji z innymi czy realizowanie pasji i zainteresowań. Budowanie wzajemnego zaufania społecznego, zwalczanie wszelkich przejawów przemocy.

    W końcu zachęcanie do prowadzenia zdrowego, trzeźwego i świadomego trybu życia, po przez samorealizację, odnajdywanie zainteresowań, pasji i dzięki temu konstruktywne spędzanie wolnego czasu.


      Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest TICKETING SYSTEM Sp. z o.o.
      z siedzibą w Bytomiu przy ul. Bernardyńskiej 1, KRS 0000402436, NIP 6263006457, REGON 242784072.

      COPYRIGHT 2011-2020. Znaki towarowe TickEventum, KupBilet.pl i EprintON są zarządzane przez FINCERTO Sp. z o.o. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł;
      KRS nr 0000159398 (Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach);
      • Logotyp Mihiderka
      • Logotyp TickEventum
      • Logotyp Printimus
      • nosmog.rent
      • pro-ev.pl
      • Logotyp Printimus Pinball
      • Logotyp Facebook
      • Logotyp Przelewy24